Welcome to the PCShop Gaming Community forum!
Modern Warfare 2 | Base Builder | Laser Tag | Jailbreak
[ Base Builder Zombie Mod ] - 68.232.164.155:27015
[ Modern Warfare 2 ] - 68.232.165.165:27015
[ Laser Tag ] - 68.232.163.10:27015
[ Jailbreak ] - 216.6.224.138:27015

Log in

I forgot my password

Donate / Purchase Admin

Latest topics

» HOLY SHIT
Sat 26 Aug 2017, 5:31 am by Anon

» Well well...
Thu 12 Dec 2013, 2:40 am by Anon

» One Last Topic.
Thu 12 Dec 2013, 2:05 am by Rain.

» I don't know if people still use this thing but..
Fri 22 Nov 2013, 12:27 pm by Streets

» Hi guys
Mon 21 Oct 2013, 5:03 pm by My Taylor Swift

» ARE WE STILL ALIVE ?
Sun 08 Sep 2013, 9:52 pm by Zshii

» Would buy 1 or 2 servers
Wed 28 Aug 2013, 6:50 am by 5150kaboom

» Hi im new
Sat 16 Mar 2013, 11:37 am by strawberry face

» Just thought i would pop in to say hi
Mon 11 Feb 2013, 1:10 pm by oskarekziom

» Anon or Tirant
Mon 24 Dec 2012, 3:35 am by JIRK

» BF2 server
Fri 21 Dec 2012, 11:31 pm by eaturpye

» MISS YOU GUYS SO MUCH!!
Sat 15 Dec 2012, 4:12 pm by strawberry face

» 3 word story game
Sat 15 Dec 2012, 1:52 pm by morbid9567

» hello
Sat 15 Dec 2012, 1:51 pm by morbid9567

Modern Warefare 2 Server


    MmMmM

    Share

    Rawr | PwnSauce
    Junior Member
    Junior Member

    Steam Name : ChimmyChonga Bitch
    Gender : Male Posts : 15
    Join date : 2011-01-14

    MmMmM

    Post by Rawr | PwnSauce on Tue 22 Feb 2011, 4:05 am

    Well im off the banlist but having problems getting into the server, any idea's whats causing the problem? Server PCshop BB
    avatar
    JIRK
    [PCSHOP] Member
    [PCSHOP] Member

    Steam Name : JIRK
    Gender : Male Posts : 900
    Join date : 2010-11-23
    Age : 25
    Location : Michigan
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198012642492/home

    Re: MmMmM

    Post by JIRK on Tue 22 Feb 2011, 4:08 am

    im not sure i tried to have your brother help me. I promised him he wouldnt get in trouble with you cuz it would be him helping me and you. So dont yell at him for talking to me lol. But i had him try to connect after i made sure u werent there and he said you were still banned. If only i could try to reban you and then un ban you somehow then it might fix it. But im not quite sure how to do it, even knowing your IP. Cuz i believe it requires you to be in the amx_last list to do that unless there is another way im not sure of :O. That is the only thing i can think of unless Tirant/Anon have like epic unban powers Razz

    P.S. Your brother is pretty cool when he wants to be rofl. He wasnt annoying this time Very Happy gained brownie points for u and him in my book Razz

    Rawr | PwnSauce
    Junior Member
    Junior Member

    Steam Name : ChimmyChonga Bitch
    Gender : Male Posts : 15
    Join date : 2011-01-14

    Re: MmMmM

    Post by Rawr | PwnSauce on Tue 22 Feb 2011, 4:14 am

    haha, yea he pretty awesome at times but when he annoys me i get physical lol
    avatar
    tIdAL_WaVE.l|3
    [PCSHOP] Bans Management
    [PCSHOP] Bans Management

    Steam Name : tIdAL_WaVE.l|3-iKz-
    Gender : Male Posts : 724
    Join date : 2009-10-29
    Age : 30
    Location : Lacey, Washington
    steamcommunity.com/id/2148820195835613

    Re: MmMmM

    Post by tIdAL_WaVE.l|3 on Tue 22 Feb 2011, 12:15 pm

    Rawr | PwnSauce wrote:haha, yea he pretty awesome at times but when he annoys me i get physical lol

    kinky.... lol!


    ________________
    LJ: 253.4 BhopLJ: 245.1 CJ: 265.2
    PhooGi | tIdAL_WaVE.l|3-iKz-
    R.I.P. PhooGi | Dr0psys
    avatar
    JIRK
    [PCSHOP] Member
    [PCSHOP] Member

    Steam Name : JIRK
    Gender : Male Posts : 900
    Join date : 2010-11-23
    Age : 25
    Location : Michigan
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198012642492/home

    Re: MmMmM

    Post by JIRK on Tue 22 Feb 2011, 3:40 pm

    someone likes little boys... ANYWHO Tidal anything you can think of. Is there a way to reban him even tho he cant get in server? I'm sure you have a power for that sort of ban. I want to get him on the ban list to the remove him and see if that works.
    avatar
    JIRK
    [PCSHOP] Member
    [PCSHOP] Member

    Steam Name : JIRK
    Gender : Male Posts : 900
    Join date : 2010-11-23
    Age : 25
    Location : Michigan
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198012642492/home

    Re: MmMmM

    Post by JIRK on Wed 23 Feb 2011, 6:22 am

    Well we have solved your problem as you know but telling everyone else that might be looking. Enjoy your stay in BB Very Happy

    Rawr | PwnSauce
    Junior Member
    Junior Member

    Steam Name : ChimmyChonga Bitch
    Gender : Male Posts : 15
    Join date : 2011-01-14

    Re: MmMmM

    Post by Rawr | PwnSauce on Fri 25 Mar 2011, 1:17 am

    lol im not into little boys lol

    Sponsored content

    Re: MmMmM

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Tue 26 Sep 2017, 1:40 am