Welcome to the PCShop Gaming Community forum!
Modern Warfare 2 | Base Builder | Laser Tag | Jailbreak
[ Base Builder Zombie Mod ] - 68.232.164.155:27015
[ Modern Warfare 2 ] - 68.232.165.165:27015
[ Laser Tag ] - 68.232.163.10:27015
[ Jailbreak ] - 216.6.224.138:27015

Log in

I forgot my password

Donate / Purchase Admin

Latest topics

» HOLY SHIT
Sat 26 Aug 2017, 5:31 am by Anon

» Well well...
Thu 12 Dec 2013, 2:40 am by Anon

» One Last Topic.
Thu 12 Dec 2013, 2:05 am by Rain.

» I don't know if people still use this thing but..
Fri 22 Nov 2013, 12:27 pm by Streets

» Hi guys
Mon 21 Oct 2013, 5:03 pm by My Taylor Swift

» ARE WE STILL ALIVE ?
Sun 08 Sep 2013, 9:52 pm by Zshii

» Would buy 1 or 2 servers
Wed 28 Aug 2013, 6:50 am by 5150kaboom

» Hi im new
Sat 16 Mar 2013, 11:37 am by strawberry face

» Just thought i would pop in to say hi
Mon 11 Feb 2013, 1:10 pm by oskarekziom

» Anon or Tirant
Mon 24 Dec 2012, 3:35 am by JIRK

» BF2 server
Fri 21 Dec 2012, 11:31 pm by eaturpye

» MISS YOU GUYS SO MUCH!!
Sat 15 Dec 2012, 4:12 pm by strawberry face

» 3 word story game
Sat 15 Dec 2012, 1:52 pm by morbid9567

» hello
Sat 15 Dec 2012, 1:51 pm by morbid9567

Modern Warefare 2 Server


    hacker plz ban him

    Share
    avatar
    Fuzzy Bear
    [PCSHOP] Veteran Member
    [PCSHOP] Veteran Member

    Steam Name : fuzzy bear
    Gender : Male Posts : 776
    Join date : 2009-12-31
    Age : 24
    Location : Radsavage's home

    Re: hacker plz ban him

    Post by Fuzzy Bear on Thu 16 Feb 2012, 10:49 pm

    lol i thought everyone like bullet well anyways moving on =)


    ________________
    avatar
    junk
    [PCSHOP] Member
    [PCSHOP] Member

    Steam Name : bushrat5150
    Gender : Male Posts : 441
    Join date : 2010-02-28
    Age : 28
    Location : Santa Ana, CA

    Re: hacker plz ban him

    Post by junk on Fri 17 Feb 2012, 1:03 am

    He's cool. dead thread
    avatar
    KIller_Lord
    Forum Member

    Steam Name : [PCSHOP] Killer_lord
    Gender : Male Posts : 611
    Join date : 2009-11-06
    Age : 26
    Location : Penn Hills
    [PCSHOP] Killer_lord

    Re: hacker plz ban him

    Post by KIller_Lord on Fri 17 Feb 2012, 9:09 am

    eh i have my reasons for hateing him though Very Happy
    avatar
    Bullet-Tooth Tony
    Enthusiastic Member
    Enthusiastic Member

    Steam Name : jljar5@gmail.com
    Gender : Male Posts : 183
    Join date : 2011-04-15
    Age : 31
    Location : Xanadu, China
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198040369215

    Re: hacker plz ban him

    Post by Bullet-Tooth Tony on Fri 17 Feb 2012, 5:27 pm

    First of all, i've obviously abandoned manners in dealing with the immaturity here. Anon you're good at using alot of words to not say very much.

    Yes I can use as many fucking ips as I want, for what ever reason I want. "Lul" all you guys want.

    I don't need to realize anything I've spent almost a year seeing people personalities come out slowly post after post and thought it was time someone let anon know he's not a god just cuz he logs into a fucking internet forum and is an admin.

    IN MY OPINION that's how he acts sometimes, like he cant be wrong and I said NOTHING to warrant the original "Tony Shut the fuck up." Comment from Anon that got this ALL STARTED.
    He was rude why?
    Because he agreed with Jirk for something he wasn't even there for? It's like give me a break.
    Thats what I meant by have some manners.

    So I didn't see delete account in preferences, I'm surprised I'm not banned perm, idc and I spoke my beliefs and stand by them.
    avatar
    junk
    [PCSHOP] Member
    [PCSHOP] Member

    Steam Name : bushrat5150
    Gender : Male Posts : 441
    Join date : 2010-02-28
    Age : 28
    Location : Santa Ana, CA

    Re: hacker plz ban him

    Post by junk on Fri 17 Feb 2012, 6:37 pm

    That's a post I can respect^
    Thanks for taking the time to make a normal, non-angry post.
    Regardless of how you 'think' they act, they are members of the community. You don't have to like them man, just have some respect. It's not like I liked everyone that was in PCSHOP, first person I can name is Jell-O he was always actin like a dick to me but I just ignored it. It's not like you're obligated to us or vice-versa. Just relax buddy Very Happy
    avatar
    JIRK
    [PCSHOP] Member
    [PCSHOP] Member

    Steam Name : JIRK
    Gender : Male Posts : 900
    Join date : 2010-11-23
    Age : 25
    Location : Michigan
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198012642492/home

    Re: hacker plz ban him

    Post by JIRK on Fri 17 Feb 2012, 9:22 pm

    sparta!!!! drunk sarcasm thanks Thinking yes master worship
    avatar
    junk
    [PCSHOP] Member
    [PCSHOP] Member

    Steam Name : bushrat5150
    Gender : Male Posts : 441
    Join date : 2010-02-28
    Age : 28
    Location : Santa Ana, CA

    Re: hacker plz ban him

    Post by junk on Sat 18 Feb 2012, 4:38 am

    Evil or Very Mad
    avatar
    Anon
    [PCSHOP] Administrator
    [PCSHOP] Administrator

    Steam Name : Anonymous
    Gender : Male Posts : 856
    Join date : 2010-04-23
    Age : 28
    Location : Kansas

    Re: hacker plz ban him

    Post by Anon on Sat 18 Feb 2012, 5:21 pm

    *sigh*



    ........Tony I do not understand you sometimes.

    Let me break it down to you one last time in hopes you'll see it.

    Bullet-Tooth Tony wrote: Anon you're good at using alot of words to not say very much.

    Yes I can use as many fucking ips as I want, for what ever reason I want. "Lul" all you guys want.

    I actually say a lot with a lot of words thank you. Your opinion is irrelevant in that matter. Also, yes, you can use as many ips as you want, I never said you couldn't so stop being butt hurt about it and trying to make shit out of nothing. and I only luld at your stupidity to fail to realize that I wouldn't know. It's not hard to get rid of you in a fucking second tard.

    Bullet-Tooth Tony wrote:I don't need to realize anything I've spent almost a year seeing people personalities come out slowly post after post and thought it was time someone let anon know he's not a god just cuz he logs into a fucking internet forum and is an admin.

    IN MY OPINION that's how he acts sometimes, like he cant be wrong

    Obviously you do need to realize a lot of things if you've been here for as long as you have. And you wouldn't be the first one to say something like that because of some misguided /rage about your pride. Secondly, if you read my posts around here I always ask for input / opinions because I clearly state that I don't know everything and I might be wrong so I want others' opinions. My god do you not read anything? (This is exactly why you look like a retard bc everyone knows you're wrong here) MOREOVER, to be completely honest if you really want to get right down to it I am the one (besides tirant as well) who runs everything, and keeps the shit up. If it wasn't for him or I this shit wouldn't exist so, in a sense we are gods if you want to put it that way even though neither of us look at it anywhere like that. AND THEN! ...take a second to look at it from a third parties perspective: If I really viewed myself as a god and did what ever I wanted why would ban just your account for TWO days (with the reason to come back in a couple days to chill out), rather than just get rid of you all together from the forums, and the server perm? But rather I told you to chill out and then come back. Even you said yourself that you were suprised you're not banned perm. If I was as bad in that area as you said I was, why wouldn't you be? My point exactly. I'm taking the time to explain my reasoning and hoping you see it bc I'd really rather NOT ban anyone for stuff.

    Bullet-Tooth Tony wrote:I said NOTHING to warrant the original "Tony Shut the fuck up." Comment from Anon that got this ALL STARTED.
    He was rude why?
    Because he agreed with Jirk for something he wasn't even there for? It's like give me a break.
    Thats what I meant by have some manners.

    You actually did act like a damned retard arguing over the forums over stupid bullshit and wouldn't stop even when jirk said he wasn't gonna talk about it on the forums you STILL continued to be an idiot so I told you to stfu. Also, I don't have to be there for anything to see what is in front of me on the forums and knowing you in game. (of which, I already stated this before but you failed to see it) It's called deductive reasoning. Not that hard.

    AND THEN! ...all of that arguing over stupid bullshit that I just wanted you to stop. And then you do it with ME? What part of not learning your lesson did you miss there?
    Anon wrote:All I want is for people to just not be stupid about dumb drama.

    That so much to ask?
    Can't you see all I wanted was for you to just stop making yourself look like a retard and just get a long about shit? But obviously you missed that part.

    Bullet-Tooth Tony wrote:So I didn't see delete account in preferences, I'm surprised I'm not banned perm, idc and I spoke my beliefs and stand by them.


    If at any time you'd like me to get rid of it let me know.

    SO IN CONCLUSION: Tony, get a long, play nice, don't make any more stupid posts about this shit. Just let it go man. I'm trying to. If you can't just make another dumb post and then I can fix it, although I'd rather not, but you have the option of forcing me to. Your choice.

    Now, can't we all just get along?


    ________________
    [PCSHOP] Head Admin







    ...Because none of us are as cruel as all of us... Expect us.
    avatar
    Bullet-Tooth Tony
    Enthusiastic Member
    Enthusiastic Member

    Steam Name : jljar5@gmail.com
    Gender : Male Posts : 183
    Join date : 2011-04-15
    Age : 31
    Location : Xanadu, China
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198040369215

    Re: hacker plz ban him

    Post by Bullet-Tooth Tony on Mon 20 Feb 2012, 1:36 pm

    Wow Anon you're so smart.

    Who said I was butt hurt about the ip thing? You brought it up.

    And I'm not gonna even glorify you're fucking essay up there with an essay back.

    All I'll say is if I said what you just said up there it'd get edited, I'd get flamed, etc but you for some reason are in the right when you say it.

    That is my point. Double standards piss me off and will always voice that.

    Edit: BTW has this hacker Vandalen posted even been banned? or the new one I posted? The newest one Drake uses Leis Hack 05, he told me... Guess Anon would rather spend hours writing essays about me than ban hackers from servers. cool. edit away.
    avatar
    Anon
    [PCSHOP] Administrator
    [PCSHOP] Administrator

    Steam Name : Anonymous
    Gender : Male Posts : 856
    Join date : 2010-04-23
    Age : 28
    Location : Kansas

    Re: hacker plz ban him

    Post by Anon on Mon 20 Feb 2012, 4:43 pm

    Lol, don't worry about tony any more guys. He's just a little to thick headed to get through to. One of those kids that doesn't know when to just stop. Anyhow. Just thought I'd let you all know hes banned and won't be coming back. And if he does, I'll just ban him again. (Or you guys can too if you want) Anyhow, too bad it had to come to this, but ya know.


    ________________
    [PCSHOP] Head Admin







    ...Because none of us are as cruel as all of us... Expect us.
    avatar
    KIller_Lord
    Forum Member

    Steam Name : [PCSHOP] Killer_lord
    Gender : Male Posts : 611
    Join date : 2009-11-06
    Age : 26
    Location : Penn Hills
    [PCSHOP] Killer_lord

    Re: hacker plz ban him

    Post by KIller_Lord on Mon 20 Feb 2012, 8:02 pm

    im confused who did u ban?

    Sponsored content

    Re: hacker plz ban him

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Thu 23 Nov 2017, 2:30 pm